Veelgestelde vragen

Uitsluitend voor online thuisservice

TuttiPizza maakt het mogelijk op elke locatie op elk gewenst moment op uitsluitend ambachtelijke wijze overheerlijke pizza's te bereiden. Als klant regel je alles zelf bij TuttiPizza, van bestellen tot afrekenen. Gemakkelijker kan het niet.

Alle Pizza's worden zo met zorg en op traditionele wijze bereid. Geen lopende band werk, maar oorspronkelijke steenovens met warme vlammen, alles volgens Italiaanse traditie. TuttiPizza werkt uitsluitend met de beste verse ingrediënten, rechtstreeks uit Italie geimporteerd. Bovendien werkt TuttiPizza volgens HACCP richtlijnen en voldoen wij aan alle veiligheids- en hygiëne eisen.

Als je favoriete tijdstip er niet meer bijstaat betekent dit dat het tijdstip reeds is gereserveerd, alleen zichtbare tijdstippen kunnen nog worden gereserveerd.

Probeer een eerder of later tijdstip of kijk naar de volgende dag. Ieder tijdstip kan maar door 1 klant worden gereserveerd.

Ja, alle auto’s van TuttiPizza zijn uitgerust met een echte pizza steenoven.

Ja, TuttiPizza maakt al haar pizza’s op traditionele wijze met dagverse ingrediënten.

Ja, TuttiPizza berekent nooit bezorgkosten.

Dit is alleen mogelijk als er voor het volgende tijdvak geen bestelling is geplaatst. De pizzabakker laat je dit graag weten! Betaling kan dan uitsluitend met pin.

Verkeersomstandigheden, parkeerproblemen of andere oorzaken die de pizzabakker niet zelf in de hand heeft, kunnen er toe leiden dat er incidenteel een kleine vertraging kan ontstaan. TuttiPizza behoudt zich het recht voor met een maximale vertraging van 30 minuten uw bestelling af te leveren. In de meeste gevallen ontvang je van ons een sms berichtje.

Neen, op het afgesproken tijdstip zijn de bestelde pizza’s klaar en dien je deze op tijd af te halen bij de auto.

Zo gauw als je onze pizza-auto ziet kun je naar buiten komen en eventueel nog een extra verzoekje aan de pizzabakker doorgeven.

TuttiPizza doet haar uiterste best om zo dicht mogelijk bij jouw adres te parkeren.

Neen, de pizzabakker mag absoluut niet uit de auto komen. Je dient je bestelling zelf af te halen bij de auto.

Neen, op dit moment is een wijziging van tijdstip nog niet mogelijk.

Ja, TuttiPizza accepteert online uitsluitend betalingen via Ideal. In enkele gevallen kun je aan de auto pinnen.

Neen, de pizzabakker is op geen enkele wijze bereikbaar. Wij streven ernaar om bij iedereen op tijd te komen, waardoor het niet mogelijk is om de pizzabakker te bereiken.

Dit kan, zorg er in dat geval voor dat je bij aankomst van TuttiPizza meteen aan de pizzabakker doorgeeft wat er gewijzigd dient te worden. Let op: de prijs van de gewijzigde pizza mag niet duurder zijn dan de bestelde pizza en bij wijziging naar een goedkopere pizza vindt er GEEN verrekening plaats.

Mocht in onvoorziene omstandigheden b.v.ernstige verkeersdrukte, technische storingen in het onlinebestelsysteem, storingen aan het voertuig of de bakinstallatie de bestelling niet worden bezorgd, zal het factuurbedrag binnen 12 uur na bestelling worden geretourneerd.

Na het schrijven van je review kan het een paar dagen duren voordat deze zichtbaar is op de website. Dit komt doordat we, op volgorde van binnenkomst, elke review controleren op basis van een paar punten. Zo worden uitsluitend beoordelingen over het product geplaatst. Beoordelingen welke het gevolg zijn van een oncontroleerbare of overmacht situatie, waardoor de dienstverlening, niet of niet optimaal heeft kunnen plaatsvinden, zullen niet worden geplaatst.